Dit administratiekantoor Breda maakte met mijn winkel bezig zijn weer leuk

De administratie uitbesteden aan een administratiekantoor Breda. Het is iets wat ik al veel eerder had moeten doen. Het begin is niet heel erg lastig. Op een gegeven moment worden het alleen erg veel documenten. Erg veel inkomens van werknemers en heel erg veel verkoopcijfers. elke verkoop die je doet moet je nauwkeurig bijhouden. Zelf heb ik een bedrijf voor muziekinstrumenten. Er worden bij mij vooral veel kleine uitgaven gedaan. Snaren of dempers, het is erg veel werk dit bij te houden.

Tot ik er geen plezier meer in had

Door al dat bijhouden keek ik bijna op tegen een nieuwe verkoop. Dit moest anders kunnen. Daarom ben ik gaan zoeken naar een bedrijf die me daarbij kon helpen. Al snel kwam ik op Slagboom uit. Ze vertelden me dat ik mijn administratie heel eenvoudig kon automatiseren. Niet alleen is dit handig voor de boekhouding naar de belasting. Ik weet nu ook precies wat ik aan inventaris heb staan. Voor een maandelijks bedrag ben ik er nu helemaal van af.

Administratiekantoren

Nu ik de administratie niet meer zelf doe…

Is het runnen van mijn winkel weer leuk geworden. Ik kan me weer storten op de instrumenten. Uitzoeken wat ik in huis moet hebben om mijn klanten te dienen. Dit maakt mijn werk er weer een stuk leuker op!

Dit is een bericht van een ondernemer die ik binnen kreeg, en die me interessant lijkt voor andere ondernemers die op deze site komen.

Geef een reactie